Black Friday je tady! Vytočte si slevy až 60% v našem kole štěstí.

Jak reklamovat nebo vrátit zboží?

Pro úplné znění reklamačního řádu a práva odstoupení od smlouvy si prosím pročtěte Obchodní podmínky.

 

Vrácení nebo výměna zboží

Na vrácení či výměnu zboží máte lhůtu 14 dnů ode dne, kdy zboží převezmete.

Jak vrátit nebo vyměnit zboží:

  • Ověřte, že je zboží v původním stavu. Tedy nepoužité, v původním nepoškozeném obalu se vším původním příslušenstvím, a možné k dalšímu prodeji.
  • Vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeňte vyplnit váš bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze, popřípadě název zboží, za který jej chcete vyměnit.
  • Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Do balíku přiložte doklad o koupi a vyplněný Fomulář pro odstoupení od smouvy.
  • Balík doneste NEBO pošlete na adresu - Na Poříčí 1038/6, Praha 1, 110 00. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

Formulář pro odstoupení od smlouvy si stáhněte ZDE.

 

Reklamace zboží

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. Ihned po zjištění závady zboží odešlete ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození.

Jak postupovat při reklamaci:

  • Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství.
  • Vyplňte Reklamační list. Nezapomeňte vyplnit preferoaný způsob reklamace, popřípadě bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze.
  • Zboží důkladně zabalte. V případě potřeby použijte výplň (noviny, časopis...), aby se zboží během přepravy více nepoškodilo. Do balíku přiložte doklad o koupi a vyplněný Reklamační list.
  • Balík doneste NEBO pošlete na adresu - Na Poříčí 1038/6, Praha 1, 110 00.

Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. O přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace vás budeme informovat e-mailem.

Reklamační list si stáhněte ZDE.

Používáme ověření věku Adulto Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz